Grattis Lina!

april 13, 2009

Grattis Lina (i efterskott…)! Tack vare en stor portion framförhållning som blivit kvar på nån parkering någonstans så får du vår lilla hälsning först nu. Och tack vare det enda filmningsprogrammet i världen med en egen personlighet så är inte hela klippet synkat med ljudet och lite avkortat, men det får vi leva med. (Vi gjorde på allvar 10 tagningar, som alla blev utan ljud, men till slut funkade en.)

Hur som helst – Grattis på födelsedagen! :)

3 svar to “Grattis Lina!”

  1. lina said

    U GUYS ARE GOLD!!! fan vad fint och vad glad jag blir! ni är så söta. jag är rörd till tårar. tänk om jens skulle höra den här versionen, han skulle bli tokvarm om hjärtat. precis som jag. pöss, vi syns i sundsvall!

  2. Fanny said

    Vad kul att du gillar den :D

    Men Lina, jag kom på att jag kommer inte till Sundsvall i helgen. Jag ska istället till Finland och hälsa på min lilla mormor som opereras nästa vecka.

  3. jonathan said

    måste också säga det, underbart fin, ni är härliga ni! :)

Lämna en kommentar