let me take your picture.

februari 14, 2009

Ja, det är inte så långt kvar nu tills jag har gått klart mitt första år på kulturama, lite mer än tre månader kvar bara. Tidspress och stressigt. Vilket inte bara innebär att dom sista och största workshopsen och slutprojekt är nära, utan också att vi snart ska sammanställa en portfolio. En portfolio som ska representera mig som fotograf och mitt bildspråk. Det är lite där jag hoppas att ni ska komma in i bilden (ordagrant), jag behöver så mycket bildmaterial som jag bara kan få till min blivande portfolio (som även kommer att ligga framme för allmänheten att se på galleri sostockholm (doktorglas) i kungsträdgården mellan den 29-31 maj, där våran slututställning kommer att vara. Mer info om den kommer lite senare…).
Men om någon skulle vara intresserad av att ställa upp som modell i några av mina bild idéer eller för den delen har egna idéer som dom skulle vilja förverkliga så säg gärna till, skicka ettmail (izabellaenglund@hotmail.com), skriv en lite kommentar här nedanför eller ring för er som har mitt numer!

Frid kamrater!

4 svar to “let me take your picture.”

  1. Emil said

    you know i’m always up for some picture-taking. ;)
    just say when and where (och gärna lite i förväg)…

  2. jonathan said

    jag är på!

  3. Fanny said

    Jag också!

  4. Bella said

    jag har sportlov hela nästa vecka, kom!

Lämna en kommentar