Ett rop på hjälp.

februari 9, 2009

Okej, som vissa kanske vet så gick mina glasögon sönder i en surfdansolycka förra lördagen, men jag fick ett grymt tips om sidan favoptic, där man kan köpa billiga glasögon och få bågarna hemskickade till sig först så att man kan prova dem. Idag fick jag hem sex stycken provbågar, men det är ju svårt att välja när det gäller sånt här, så jag har lagt upp bilder på dem på min bilddagbok, (så blir det inte så stökigt här), så gå till http://achse.bilddagboken.se och kolla på den 10:e februari och skriv vad ni tycker, så blir jag en glad kille. Till varje bild har jag länkat till bättre bilder på bågarna, de här är bara för att man ska se hur jag ser ut i dem. Kom igen! Jag får bara ha dem i tre dagar, sen vill de ha tillbaks dem! Engagemang!

/j

10 svar to “Ett rop på hjälp.”

  1. weareyourfriends said

    oj, jag vet inte vad som hände med typsnittet där nu, men jaja, jag orkar inte redigera det nu. /j

  2. Bella said

    Bild numer två! Helt klar, utan längre eftertenksamhet. Kram kram!

  3. Emil said

    alltså helt allvarligt jonathan, är det verkligen olika bågar? jag ser fan nästan ingen skillnad alls. så därför säger jag nr. 1 om du vill vara snygg, men lite lame och dom sista om du helt enkelt föredrar att se oförskämt jävla het och häpnadsväckande smart ut. på fullaste allvar tycker jag att dom sista satt jävligt bra. :)

  4. lina said

    jag håller med emil. och bella. ett, två eller sista. :) så svårt med glasögon.

  5. Ola said

    SISTA! SISTA! SISTA!

  6. Fanny said

    nr 2! Puss!

  7. Pontus said

    Helt klart de runda! Vill du hellre ha några av de andra så ska du ta nr 2.

  8. Maria said

    Jag röstar helt klart på tvåan eller fyran men en skönhet som dig passar ju till och med i de runda:)
    -Väljer du dem så slipper du dessutom se ut som indiekidsen i sina fejkglasögon…

    (Emilia hälsar att hon också håller på Harry Potterbågarna)

    Lycka till så ses vi snart! Puss

  9. Lena said

    Jag älskar de sista! Very Jean Paul Sartre. Fyran och femman var jättesnygga, och mina favoriter. Ettorna också, men dom var lite diskretare och tunnare vilken man kanske tröttnar på snabbare om man har glasögon ofta.

  10. Emilie said

    Tvåan tycker jag.
    Annars tycker jag också att du ska ta chansen att bli stilbildande för den annalkande trenden med runda bågar.

Lämna en kommentar